Alla inlägg under februari 2012

Blogga inte igår, hann inte. 

Sprang i 30 min på gymmet, känner att flåset blir bättre o bättre! 

Snart börjar jag med intervaller.....Jaja det blir bra. 

     

Åhh, epicfail!

Glömde mina inneskor på skolan så det var liksom lönslöst att vara med på träningen...

blir hårdkörning imorgon på gymmet ist. 

Nej nu ska jag sova 

Åh härliga söndag!

Helt ärligt faktiskt, har städat lite, dryckit te, suttit ute i solen och pluggat. 

Även fast jag känner att ett starkt IG inte är långt borta, HATAR NO! 

Menmen ska göra mitt bästa, mer kan man faktiskt inte göra. 


Har inte blivit någon "träning" idag, det får bli imorgon



See ya 

Drar snart iväg på match, eller två stycken rättare sagt. 

Efter idag är det bara två matcher kvar av den här säsongen, thank you lord.

Då kan jag bara fokusera på mig själv vilket känns jävligt bra då jag inte ens känner glädje längre när jag spelar. 

So long 

Hade en lektion med dom mindre barnen idag på skolan, gick bra, sen hade vi skidor på idrotten, gick också bra.


Helst av allt skulle jag viljat vara helt ledig imorgon men har match...nåja, det finns värre saker.

Åh vilken underbar dag!

Först drog jag och sprang, 28 min sedan gick jag till skolan där vi såg på film och jag fick tillbaka 2 prov, båda MVG!!!! Så STOLT! 

Efter det åkte jag och en vän 10km i total tösnö

Är hur trött som helst så jag knyter mig nu, gonatt! :) 

 

Jippie! 

Åkte nästan en mil idag och vädret var helt otroligt! 

Senare blir det bussen in för att träna lite mer..måste oxå ta itu med läxorna som ligger och skräpar

...Fettisdag!!

Firades med finvännerna på fik. Jag hade ju tänkt åka skidor idag men vädret satte stopp för det, spåret hade blåst igen... Nåja, det blir hårdkörning imårn på gymmet. 


Tyvärr är jag inte okej i knät/låret men jag tror att min skada bara blir sämre om jag inte tränar.


Presentation

Kommer blogga om träning och hälsa, häng på :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards